Användarguider

  • jan282022
    faqs

    Min video eller mitt ljud funkar inte, vad kan jag göra?

    By

    Ladda om sidan Stäng ner webbläsaren och logga in på plattformen igen Säkerställ god internetuppkoppling Undersök att både du och…

    Läs mer
  • jan272022
    faqs

    Patient kan både se och höra behandlaren, men behandlaren varken ser eller hör patienten. Vad göra?

    By

    Så fort man har anslutit till videobesöket ska man vara beredd på att man kan synas och höras. Det kan…

    Läs mer
  • jan272022
    faqs

    När jag lägger till patient står det att det redan finns en patient med det personnumret men när jag söker på henne så finns det inga resultat?

    By

    Troligtvis har patienten tidigare varit upplagd och sedan blivit borttagen. Ring support så hjälper vi er.

    Läs mer
  • jan272022
    faqs

    Jag vill dela in en grupp i ett gruppbesök i smågrupper eller breakout-rooms

    By

    Det går bra. Du skapar bara nya gruppbesök med de deltagare som ska ingå i smågrupperna. Dessa kan ligga parallellt…

    Läs mer
  • jan272022
    faqs

    Alla blev utslängda i ett gruppbesök

    By

    Alla med behörighet vårdpersonal i er plattform kan avsluta besök som de är med i. Så om en vårdpersonal råkar…

    Läs mer
  • jan272022
    faqs

    Jag har gamla besök i min bokningslista som Pågående trots att de redan har passerat

    By

    Ett besök står som Pågående till dess att en vårdpersonal har avslutat det. För att avsluta ett passerat besök behöver…

    Läs mer
  • jan272022
    faqs

    Patienten kommer inte in i mötet

    By

    För att ett videobesök ska gå igång behöver en vårdpersonal klicka på Starta besök. Endast vårdpersonal kan starta videobesöken, inte…

    Läs mer
  • jan272022
    faqs

    Kan jag testa min kamera och mikrofon?

    By

    När du loggar in på er plattform kan du klicka på Testa din video, för att se att din kamera…

    Läs mer
  • jan272022
    faqs

    Kan jag dela möteslänk med patient själv?

    By

    Ja, ni har alltid samma länk till er plattformen och till alla besök. Det är samma adress du går till…

    Läs mer
  • jan272022
    faqs

    En användare har nytt telefonnummer, namn eller mailadress, kan jag ändra det?

    By

    Både administratör och patient kan ändra en patients uppgifter förutom personnummer. Administratör: Gå till administratörsverktyget och klicka på Våra patienter.…

    Läs mer